Welcome to my 3D world !
.בכדי להוריד מודיפיקציות לחץ על אחד מהקטגוריות הנמצאות בתפריט הראשי
כמו כן ניתן לבקר באתר הבית שלנו ע"י לחיצה כאן
באתרנו ניתן גם להוריד מודיפיקציות שחברי צוות אחרים יצרו

Ronen Moses
גלישה נעימה !

אסור להעתיק חומר מבלוג זה ללא ידיעת היוצר או ללא אישור ו
כל הזכויות שמורות ליוצרי המודלים השונים (פרטיהם רשומים בכל הורדה) וליוצר הסקינים רונן מוזס

©2007-2014

יום שבת, אוגוסט 07, 2010

שלום וברוכים הבאים לבלוג שלי !

שלום לכולם וברוכים הבאים לבלוג שלי !
לכל מי שלא מכיר אני רונן מוזס היוצר והסקינר הראשי של הפרויקט GTA Israel

לאלה שלא מכירים את GTA Israel מוזמנים להיכנס לכאן ולהתרשם :)

בתחילת דרכי התחלתי לעבוד על סקינים דיי פשוטים והדבר יצא פשוט גרוע ולא כ"כ מקצועי למרות זאת לא ויתרתי והמשכתי ליצור סקינים בכדי להיות טוב יותר בתחום זה
ברשותי כמה מהסקינים הישראלים המקצועים ביותר שיש למצוא וניתן למצוא ולהוריד אותם למשחק GTA San Andreas
באתר שלי נמצאים גם חברי צוות אחרים שהינם מוכשרים בתחום זה וגם הם בעלי כמה מהסקינים הישראלים המקצועים ביותר בתחום .

אז בעצם למה יצרתי את הבלוג הזה ?
הבלוג הזה נוצר בכדי שאני יוכל לעדכן אתכם באופן ישיר בכל מה שקשור למודים שאני יוצר או יצור בעתיד
הבלוג הזה הוא עבורכם ולהנאתכם

קריאה מהנה לכולם !
רונן מוזס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה